رپورتاژ

به دنبال چک لیست آف پیج سئو و بهبود رتبه در گوگل هستید؟

یکی از بهترین راه ها برای هدایت ترافیک به سایت شما است . در حالی که بسیاری از مردم بر روی تاکتیک‌های بهینه‌سازی درون صفحه مانند هدف قرار دادن یک کلمه کلیدی متمرکز تمرکز می‌کنند، سئوی خارج از صفحه نیز ضروری است، به خصوص اگر دنبال کلمات کلیدی رقابتی هستید.

به همین دلیل است که ما این چک لیست سئوی خارج از صفحه را ایجاد کرده ایم. با پیروی از برخی تکنیک‌های ساده، می‌توانید اطمینان حاصل کنید که اشخاص ثالث، پلتفرم‌های اجتماعی و سایر منابع آنلاین تأثیر مثبتی بر رتبه‌بندی موتور جستجوی شما دارند.

در این پست، به این خواهیم پرداخت که سئوی خارج از صفحه چیست و چرا اهمیت دارد. سپس ده روش کار با اشخاص ثالث برای بهبود رتبه شما را به اشتراک می گذاریم. بیایید شروع کنیم!
نحوه بهینه سازی سایت #وردپرس خارج از صفحه #SEO (#چک لیست) 📊

مقدمه ای بر چک لیست سئوی خارج از صفحه (و چرایی اهمیت آن)

سئو خارج از صفحه به اقداماتی اشاره دارد که خارج از وب سایت شما اتفاق می افتد. برخی از نمونه‌های رایج عبارتند از جذب لینک از سایت‌های دیگر، تعامل با فالوورهای خود در رسانه‌های اجتماعی، و تشویق اشخاص ثالث به ذکر صفحه شما در سراسر اینترنت.

این فعالیت ها نشان می دهد که وب سایت شما برای سایر افراد در وب مهم است. به ویژه، بسیاری از موتورهای جستجو، لینک های خارجی را به عنوان تاییدیه محتوای سایت شما می بینند. این عوامل موتورهای جستجو را تشویق می کند تا موقعیت شما را در رتبه بندی خود ارتقا دهند.

سئو یک تجارت رقابتی است. به طور معمول، بزرگترین رقبای شما قبلاً سئوی داخلی خود را کامل کرده اند. هنگامی که چندین سایت از استراتژی های مشابه در صفحه استفاده می کنند، سئوی خارج از صفحه می تواند عامل تعیین کننده باشد. بنابراین، سرمایه گذاری در این تکنیک های خارج از صفحه ممکن است راز برتری در رقابت باشد.

چگونه سایت وردپرس خود را بهینه کنیم (چک لیست آف پیج سئو)

از آنجایی که در سایت ها و پلتفرم های شخص ثالث اتفاق می افتد، ممکن است وسوسه انگیز باشد که آف پیج سئو را به عنوان چیزی که کاملاً خارج از کنترل شما است ببینید. خوشبختانه، این مورد نیست. چک لیست کامل آف پیج سئو در اینجا آمده است و یکی از مهمترین آنها خرید بک لینک قوی وبا کیفیت می باشد!

بک لینک های ارزشمند را ایمن کنید
در شبکه های اجتماعی فعال تر باشید
پست مهمان در وب سایت های شخص ثالث
زمان بیشتری را در بخش نظرات صرف کنید
سرمایه گذاری در سئوی محلی را در نظر بگیرید
یک جعبه اشتراک فید RSS اضافه کنید
در انجمن ها ارسال کنید
ایجاد اعتماد
ایجاد روابط با اینفلوئنسرها و چهره های صنعت
اسناد خود را به اشتراک بگذارید

1 . بک لینک های ارزشمند را ایمن کنید

بک لینک یک URL از یک وب سایت خارجی یا منبع آنلاین به محتوای شما است. این پیوند به موتورهای جستجو سیگنال می دهد که شخص ثالث محتوای شما را ارزشمند می داند. این یک خبر عالی برای رتبه بندی شما است.

مراحلی وجود دارد که می توانید برای تشویق این بک لینک های ارزشمند بردارید . طبق مطالعه‌ای که توسط Moz و BuzzSumo انجام شد، پست‌های لیست، آزمون‌ها، ویدیوها، اینفوگرافیک‌ها و مقاله‌های نحوه انجام تعداد بیشتری بک لینک جذب می‌کنند

همچنین می توانید با استفاده از Link Explorer تجزیه و تحلیل شکاف پیوند را انجام دهید :

چک لیست کامل سئوی خارج از صفحه شما.

این روش شامل شناسایی سایت‌هایی است که به رقبای شما پیوند دارند اما محتوای شما را ندارند. سپس می توانید سعی کنید با این وب سایت ها ارتباط برقرار کنید یا در مورد نوع پست های مورد علاقه آنها تحقیق کنید. با تولید مقالات مشابه، ممکن است بک لینک های ارزشمندی را از این منابع تامین کنید.

2 . در شبکه های اجتماعی فعال تر باشید

با به اشتراک گذاری منظم محتوای خود در رسانه های اجتماعی ، می توانید ترافیک را از منابع مختلف جذب کنید. این تنوع می تواند موتورهای جستجو را متقاعد کند که سایت شما برای مردم در سراسر وب ارزشمند است.

اگر تمام محتوای خود را در رسانه های اجتماعی تبلیغ می کنید، شروع خوبی دارید. با این حال، شما همچنین می توانید تعامل خود را با پاسخ دادن به هر اشاره ای از محصولات یا تجارت خود افزایش دهید.

3 . پست مهمان در وب سایت های شخص ثالث

برخی از سایت ها مشارکت مهمان را می پذیرند. این پست‌ها می‌توانند فرصت‌های عالی برای ایمن کردن بک لینک‌های ارزشمند باشند:

وب سایتی که فرصت های پست مهمان را ارائه می دهد.

هر وب سایتی قوانین خاص خود را در مورد مشارکت کنندگان مهمان دارد. برخی از سایت ها ممکن است به شما اجازه دهند چندین URL به پست های مهمان خود اضافه کنید. پلتفرم های دیگر فقط به شما اجازه می دهند شرکت یا محصولات خود را در بیوگرافی نویسنده خود ذکر کنید:

ارسال مهمان باید بخشی از چک لیست سئوی خارج از صفحه شما باشد.

شما اغلب می توانید با انتشار محتوای باکیفیت در سایت های شخص ثالث به مخاطبان جدیدی دست پیدا کنید. این می تواند افراد بیشتری را به وب سایت شما سوق دهد.

ادامه این محتوا را در سایت خانه سامسونگ در آدرس چک لیست آف پیج سئو و بهبود رتبه در گوگل دنبال نمایید

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا